Liten blev stor

Jag vet! Lääänge sen jag uppdatera denna. Men finns inte tid eller ork så blir det lätt så.

Idag var det en stor dag för minsta. Hon tog nämligen studenten!
Jag vaknade upp hos Lilla. Sover här för att Papi o Diesel får bo i min lägenhet. Lättast så med tre hundar.
Lilla stack till frisören tidigt på morgonen. Jag låg och drog mig en stund sen klev jag upp. Tog en snabbdusch och gjorde frukost.
Sen tog jag vovvsen och gick till Mami. Jag fick lov att följa henne på affären och handla det sista och sen fara och hämta tårtorna.
Därefter gick jag till min lägenhet och hämtade tårtan där och alla grejer därifrån som jag behövde.
Sen återigen till Mami och fortsätta stöket.
Klockan halv tolv traskade jag Lilla Mami o Bro till skolan.
Regnet började sakta men säkert falla. När brudarna ställde sig för att bestiga lastbilen dom så vackert dekorerat så vräkte regnet praktiskt taget ner. :S

När ungdomarna hade åkt sina varv med klasserna så samlades Minstas familj och Bonkas familj hemma hos Mami. Där det blev tårta på tårta :D
Sen efter ett tag kom vännerna. <3 Massa surr. Jag kände att jag var trött när allt började lugna ner sig.
Väldigt sen middag med Papi och Diesel sen for vi hem hit.
Imorgon ska vi jobba igen. :S

Ska skriva mera sen. Kke tillochmed få till lite bilder. :P

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback