Helgen!


Har haft en alldeles alldeles underbar helg. xD
Dels har min älskade storebror varit här hela helgen! Det var väldigt roligt.
Sen i fredags fick jag ragga schnygg bilen typ halva natten xD Inte brorsans snygg bil. Den har jag kört så många gånger redan ;)
Sen i lördags for jag och sis och kollade på VM och MC. O snacka om bra det var! Och sällskapet där var ju verkligen inte det sämsta ;)
Vi for hem mitt i natta med ett stort leende på läpparna. Helt flummiga. Men hade vi inte varit det hade jag nog kanske somnat bakom ratten :P
Men allt som allt så kommer jag att minnas denna helg länge och väl. Fick ju även träffa papi och diesel på minstas student. Och Storebror. Det var verkligen för länge sen!

Annars då?!
Jag har som sagt tagit bort allt rat (iaf nästan) för någon vecka sen. Sen möblerade jag om i tvrummet och det blev überbra! Lite självsäker måste man få va :P
Idag har jag tjoat på lite mera. Varit så duktig så jag är så stolt så. Burit ner alla kartonger som blev sparade från inneförrådet till uteförrådet. xD

Beach2009 ja.. Det måste jag kanske uppdatera lite på. Jag har inte lagt så stor vikt på det just nu. Men det går av sig självt märker jag. Plus att jag kommit på att mitt sötsug är som bortblåst nästan. Det existerar iaf inte som förut. Måste ha godis måste måste! Nu överlever jag. och det är väldigt sällan jag blir sugen xD Fast man vet ju av erfarenhet att det är väldigt gott. Men som sagt jag tycker jag gör det väldigt bra. Jag ställde mig på vågen häromdan hemma hos mamma. Det går åt rätt håll iaf xD
Och min kära bror sa ihelgen att det syntes att jag blivit mindre. Då blev jag glad. Hans ord värderas <3

Påväg hem från roligheterna i lördags xD

Nu känner jag mig förtjänt av att sätta mig och softa i soffan.
Jag jobbade 8-18,00 idag. Egentligen började jag 9,30 men jag for dit redan 8,00. Nåt som jag liksom ångrade när klockan passerade 17,00, för då var mitt huvud på en helt annan planet kändes det som.

Tack syster för ihelgen! Again?! :P <3

Tack bror för att man får träffa dig ibland. Nu är det inte länge kvar tills nästa gång :P Love

Tiny & Bonka! Ni har fått till eran lägenhet väldigt fint! Hoppas ni kommer trivas. Love ya

Din glädje och sprudlighet är smittande! Gillar att ha dig i närheten <3


Peace and love!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anneli

Man blir fan sprudlande glad då man läser din blogg!! Snacka om att du kan förmedla din glädje genom ord =) Ni verkar ha haft en suuuperkul helg!!! KRAM

2009-06-15 @ 20:52:31
Postat av: Milla

KLART som korvspad att vi kan göra d igen ;D Hade hur kul som helst! Love ya sis :)

2009-06-15 @ 21:33:19
URL: http://falloutbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback