:D:D:D

Glömde skriva i förra inlägget att i söndags bjöd jag Mami o PapaBaloo på

goo middag. :P

Jag ställde mig och gjorde Köttfärslimpa och potatis. Med broccoli och

minimorötter. Smaskens blev det. Det tyckte dom oxå. Och hör o häpna! Jag

åt av broccolin! Tyckte inte ens det var äckligt. Hade med mig en matlåda

igår med den maten. Och den var lika god då, och jag åt massa broccoli. :P

Jag är gode nöjd över mig själv.

På dagen så gick jag och systrarna på affären och handlade litegranna, sen

en liten lunch hos mami och därefter bad med vovvarna. :D Smilla älskar att

bada, har sagt det förut men det tål att upprepas.

Efter maten tog jag och Mami vovvarna och gick rundningen. Då fick dom bada

igen. För det var gode varmt ute hela dagen.


Igår körde jag och Sis eu moppe te jobbet. :P Det går fort i barnbacken.

:))

Efter jobbet så blåste vi hemåt och jag hämtade lurv hos mami. Därefter hem

och laga mat och utfodra lurv. Sen var det dax för kvällens motion.

Jag joinade guns och vi for med lurv till Rotnäset och intervall tränade.

:D Svetten lackade och det kändes i benen. Smilla fick bada hela två

gånger.

Sen när vi var påväg hemåt så började det regna. Men ack se schönt det var.

Sjöblöt var både jag och Smilla när vi kom hem. Jag ställde mig och koka

spaghetti och pratade lite med Pill som ringde. Sen så kom Guns förbi för

vi skulle så stort kolla på Lotta på liseberg. Men tacka vet jag vanliga

allsången. Klockan nio slog jag över till 5an och Criminal Minds. Guns hade

tänkt fara hem ganska tidigt eftersom hon börjar klockan sju i veckan. Men

det var så himla spännande igår så hon kunde inte slita sig. Hihi.

Sen efter criminal så gick jag nattprommen med Smilla och sen tog jag mig

en behövlig dusch.


Sovde ganska så bra inatt. Det är så skönt efter att man hårdtränat.

Det blir nog intervall även ikväll. :P

Man ska passa på medan det är väder och lusten finns.


Beach2009 går ju då fortfarande framåt och bra. Det syns väl inte så mycket

på vågen men på kläderna! Och det är ju nästan det som räknas. Man får sån

energi att fortsätta när man märker att byxorna som bara för några veckor

sen satt tight börjar hänga mer och mer.


Pill har inte riktigt bestämt sig när hon ska komma. Men komma ska hon, det

blir nog troligen ganska snart och ganska länge. :P Hon trivs inte hemma på

lovet. Klart har man möjlighet att fara bort över lovet så ska man ta den

;) Hon och Smilla kan göra sällskap dom dagar som alla vi systrar jobbar.

Och så känner hon ju faktiskt en jämgammal här. ;) Det blir nog bra hur som

haver. Hon har ju eu moppen om hon känner för att burna den. Fast klart då

måste hon komma ihåg sin hjälm. Och även komma ihåg att här i ström finns

det rondeller ;)


Sen kan man ju även undra om lillebror har tänkt komma hit någe. Det har

varit så tyst om det. Vi vill ju även ha hit han nån gång.


Har nån glömt bort vart jag bor?! :S


Nu får det vara nog för denna gång :D

Ha det bra allahopa.

Kramar till mina älsklingar! Ni vet vilka ni är :P


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback