Allt som far upp måste komma ner......

Wow! Vilka brudar :P Vi har motionerat arslet av oss i två dar xD
Men det jag trodde var knölig-plös-mot-fot-aj var knöl-på-fot-aj! :S Smaes och mami sa att foten var svullen. Okej tänkte jag. Nice :/ Men nu tycker jag att det ser ut som att det är svullet även uppför benet! OMGOMG! Jag som just fått upp värsta ilet att motionera! Varför får man då oanade motgångar?! Osså undrar jag varför jag överhuvetaget har ont där. Jag vet inte av mig att jag gjort nåt som framkallat detta.

Jag har drivat Eu-moppe te jobbet i tre dagar nu xD Roligt som faen. Men vi tror att hastighetsmätaren e liiiite felande. haha. Åt fel håll så att säga. Den gå fortare än de syns på mätarn. :S Även så är tankmätaren broke. Tro ja bestämt. Den stå i botten på empty men det är fortfarande bensa i den. Jaja.

Idag fick jag o cami ett erbjudande vi inte kunde tacka nej till :P
Le Hotelo på mesester! :D:D:D Nu börjar jag allvarligt längta till mesestern xD

Nu är det The Bachlorette eller vad det heter. Jag ska krypa dit och kolla.


Kram på er

Ja Bio i framtiden blire oxå xD


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback