Sommar :D

Dax att uppdatera lite :P


Man kan passa på medan maskinerna gör jobbet. :D


Jaha. Vadan..


Pillan e här <3 Så himla roligt! Vi var på utebadet i lördags. Det var sol

men det blåste kallt :S Lite färg fick vi allt. Sen åt vi mat hos Lilla.

Kycklingburgare blev det.


Söndan tillbringade Pillan mest med Lilla. Smilla är nämligen i löpen och

jag ville inte lämna henne så mycket ensam över hela helgen. Det räckte med

ensamheten på lördagen. Så medan Pillan for iväg så städade jag litegranna

tvättade litegranna och gick med smilla. xD


Sen på kvällskvisten blev det middag hos Lilla igen. Denna gång grillat och

steke pärer. :D

Efterrätt hos mami. Pannacotta. Int de goaste jag ätit. Sen blev det film

för mig och pillan. Vi hade ju sovmorgon igår xD


Jag kunde inte vara på jobbet hela min arbetstid igår. Orsak: Mensvärkast!

Men jag kämpade på iaf. Tur vi hade sovmorgon. Så jag inte hade det värsta

på jobbet.


For till mami efter jobbe och surrade. Sen blev det affären.

Glömde köpa juice :S Men vi överlever väl. Få hoppas de iaf xD

Sen gick vi hem och spelade lite kort. Efter det blev det att titta på

Momma's Boys eller va det nu hette. Hemska tider. Sen Lipstick Jungle :P

Jag har sett det redan ;I men jag ser det gärna igen.

Inatt pratade Pillan i sömn! Men jag kom inte ihåg vad det var hon sa! Jag

försöker med alla medel komma ihåg, men tyvärr. :P


Jag har iaf sovit väldigt väldigt gott inatt. Vaknade hel pigg när klockan

ringde. När jag slog åt ögona igår så trodde jag att jag skulle vara

jättetrött idag. Skönt att man har fel ibland xD

Ihelgen är det dunder. Jag ska inte lösa in mig, men ska iaf ner och kolla

på folket. :D Kanske snurra lite karusell. Det får dagsformen avgöra.

Funderar på att kolla om jag får ragga fiin bilen igen :P


Snart är det även semester!

Jag har ingen aning hur jag ska tillbringa min semester. Mer än att jag ska

till luleå o bo på hotell :D

Blir det inget annat så lär jag ändå överleva.

Lite solig semester hade inte suttit helt fel. Så man kan få lite mera färg

på sig än man har nu. Den vägrar som att fastna.



Ja! älskade storebror kommer vilken dag som helst. :D

Han fyller gammal på torsdag. Och sen några år tillbaka så har det som

blivit tradition att han är här då. :D Så det är kul. Och det är alltid

lika roligt att träffa han. Det blir ju så sällan annars. <3


Ja nu får det nog räcka för den här gången.

Bättre än såhär blir det inte.

Puss på er alla mina älsklingar :D

Ps. Såg schnyggingen förra veckan <3


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback