Grejtans :P



Dunder äro över!
Det blev några karusell turer och sen bara spaning av folk för våran del. Men det funka det med. xD

Pill åkte hem på söndaskvällen. :S Det var jätteroligt att ha henne här. <3

Sen var det en hel veckas jobb. Jobb tillsammans med sluta-snusa-sluta-bita-på-naglarna-utmaning från mig själv!
Kan ni ana hur hiskeligt jobbigt det har varit?! Men det går bra är jag väldigt stolt över att meddela! xD
Älskade storebror har varit så snäll och tagit min vovv på promenad på luncherna i veckan. Iaf från onsdag till fredag. Jag sa att han endast behövde gå så att hon fick pinka. Men nej nej. Inte han inte. Han sprang "rundningen" ena dagen, cyklade andra och gick sista. Plus att han lät henne bada efter varje motionsrunda! Tack så hjärtligt mycket!

Sen så har jag varit duktig. :D Jag sprang rundningen en kväll, gick den igår. Sen i fredags kväll (tror jag iaf) så åkte jag inlines med vovv. Kan meddela att hon var inte så pigg efter den turen.

Igår var jag chaffis till J-Bro och gänget. Vi stack till Flykäln. Minsta och Lilla skjutsa PapaBaloo, och tarras hängde även på.
På parkeringen i Flykäln var den mer än ett mygg vill jag lova!
Blev inbjudd på "området". THANX dude. Sen fick jag pengar av PapaBaloo, tackar! Köpte lite korvar xD Fick föö Minsta åxå.
Jag blev uppbjudd till dans!! Och återigen kom jag fram till att jag är TOTALT VÄRDELÖS på att dansa! Så skämmigt! Men jag dansade iaf! Det måste jag få en guldstjärna för. :P
Efter bara en liten stund borta där så blev en i gänget lite för påverkad! Så hans kväll slutade med att jag och D fick skjutsa hem honom. Sen när vi kom tillbaka så stack Minsta Lilla & Tarras hem!
Jag fick in PapaBaloo och dom andra i bilen typ kvart i två. Sen blev det plattan i mattan hemåt.
Efter många om och men så steg PapaBaloo ur bilen. Moahahaha. Han var ganska så rolig. Sen skjutsa jag hem J-Bro. Då kom vi ju på att kanske D ville ha skjuts hem. Så det var bara att sätta sig i bilen igen och skjutsa. Halv tre var klockan när jag kom in hemma och kopplade Smilla för en nattapromme. :O Då ringde även Mami. Hon var på dansbandsveckan.

Klev upp 9,30 imorse! Jag är väldigt väldigt seg. Känns nästan bakis. :S
Käka pizza med storebror Job PapaBaloo och Lilla. storebror bjöd THANX!

MEdan vi väntade på pizzerna så gick vi hem till jobb. OMG! Snacka om läskigt! Svindel.com!!

Nu väntar jag på att en film ska börja. Men det känns verkligen som att jag kan somna närsomhelst.
Får väl se vad som händer.

Nu e denna uppdaterad iaf.

Enjoy!

Kramisar till alla de mina!

Puzzz ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Verkar ju ha haft en helt okej helg = )

Å sen måste ja ju bara säga att det var världens coolaste bild på smilla = ) Syns det inte att den hunden älskar vatten så syns det inte på nån =)



Ha d bäst vännen!! KRAM

2009-07-20 @ 19:21:31
Postat av: Milla

Hökken e jobb? ;P

2009-07-20 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback