Friday :D

Nu har det gått några dagar sen sist xD


Vi har sett lite filmer och blekt lite slinger :P


Igår fyllde bästa storebror år! Vi åt smörgåstårta hos mami.

Men min dag var allt annat än bra igår. Tror det var en släng av migrän.

Fast jag överlevde hela dagen och idag känns det mycket bättre. Eller det

känns int av någe alls.

Vi satte oss och såg en film igår. Både jag och pill var väl lite skeptiska

om den ens skulle gå titta på. Men vi tyckte den var urbra! Bra story om ni

frågar mig. August Rush hette den. Med hon som spelar Felicity osså nån

hunky dunky som jag inte tror jag sett någerst aders. Osså min älsklings

vampyr ;P eller en av dom iaf. Alex O'Loughlin. Han fick man inte se så

mycket av. Men det lilla man fick se dög gott nog. Det var även kanske det

roligaste, såvitt jag vet så är han australiensare (kan ha missuppfatta

det) och i filmen pratar han med irländsk accent. Moahahaha. Det lät ju

alldeles nästan för roligt :D

En film för music-lovers skulle jag tro. Eftersom det var temat hela vägen

igenom.



Idag kör vi stor tysk slean :P som bror skull ha sagt.

Ibland måste man få färdas med stil.

Bara liite lätt ovan att köra andras bilar nuförtin. Slean tar bromsen så

bra på. Man hinner egentligen bara tänka att man ska bromsa så sitta man

med ansiktet i framrutan xD Iaf i jämförelse med min fd volvo. *ler*

Få se om man raggar slean eller annan fin bil ihelgen ;) Faktiskt kanske

hellre den andra fina. För i den är det BASlåda :D


Hoppas iaf att det inte regnar ihelgen. Så boring för dom som ska vara ute

och ha det roligt.

Ikväll är det HEAT nere på området. Igår var det Kevin Borg. Mami ville att

vi skulle hänka på ner. Men när hon ringde så låg vi och såg filmen och som

sagt så mådde jag inte så bra. Sen så regnade det även.


Vi har väl mer eller mindre bestämt oss för att vi ska fara till Fastra på

semestern. Vara där några dagar och ta't lugnt innan vi sticker till Lule

och bor på hotell xD Jag tror vi klarar oss långt på att bara göra den

trippen på semestern. Men man vet ju aldrig om det blir mera trippar.


Apropå brödrost! Ja visste inte att det fanns SNIGELpost! Varför skickar man paket med den tjänsten?! *grr* Man ska inte tro på allt man hör! Börjar tappa tron till vänskapen. Varför ödsla tid?! Tacka vet jag dom få man vet vars man har!


Har jag inte grattat dig på B-dayen din? Jaså, men har du grattat mig på min?!


Tänk om man kunde få vinna massa massa pengar, eller ännu hellre hitta ett jobb där man tjäna typ iaf dubbelt som det man har nu. Då skulle jag försöka spara pengar och fara till Hawaii! Dagens sanning. Det ser så vackert ut och det vore nog en upplevelse utöver det vanliga. Och jag skulle vilja prova lära mig surfa. Det ser ju himla skojsigt ut. Vore fränt att få ha det på sin meritlista i slutet av livet på äldre dar :P

Vill även fara till Australien! Lätt den härligaste och sexigaste dialekten dära! Alla kategorier! Heter det förresten dialekt?!
Hoppas ni iaf förstår vad jag menar. :P

Irländare ligger som stark tvåa. xD


Mera då?! Känns som man har all tid i världen att uppdatera, så varför då inte göra den med råge?! :O


Ja alla vet väl att helst av allt vill jag inte ens bo här! Fast jag är så himla nöjd med min lägenhet och trivs som fisken i vattnet! Det + att ekonomin inte tillåter en flytt just nu är det som stoppar. :S

Vill även kunna hitta hus någerst så jag och Lurv kan få bo där hon kan trivas. Men vars hittar med det huset? Det för ju för det första inte vara särskilt dyrt, sen så ska det helst vara STOR gräsmatta och långt till grannar ;) Och gärna nära ett litet vattenhål. Så Lurv kan springa och bada när som helst. Dessa drömmar........


Saknar massa folk! Vissa mer än andra. Såna man inte ens vet om man någonsin kommer träffa igen är jobbigast att sakna. Även dom man vet man ska få träffa men man inte inte när!


Nä nu ger jag mig. Det kan spåra ut så hemskt annars ;))


Ha det bra alla därute!


Hoppas vi ses snart ;)


Älskar alla de mina!

Trollonga!


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback