Torsda

Igår jobba ja kwell. Det var gka tråkigt, finns det jobb så har jag inga problem med att jobba kwell. Men igår va det klent.

Hämtade Smilla hos sis vid kvart över åtta. Sen vart det hemåt. Kom hem o zappade genom tvn. Såg inte nåt bra. Satte mig vid datorn. Då tyckte soet att han kunde komma förbi en sväng. Ja de fick han väl :) Så då blev det ju iaf en ganska bra kväll. Vi såg Fun with Dick & Jane.
Sen for han hem kring kvart i elva. Ja! Även att han gav mig massage på min onda rygg! Tack!! <3 Det behövdes.

Har sovit jättegott inatt. Kke bero på massagen xD
Snoozade bara en gång! Sen upp duscha och gjorde frukost.
Gick med Smilla till Minsta, och sen förbi Sis o Chess.
For o skull hämta MyGirl. hon satt som bäst o käka grötn xD

Så nu tar vi an denna dag!
Det är konstigt väder ute! Men vad gör de när man bara e inne?!

Få se vad helgen har att erbjuda. :D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback