Sunnuntai ;)



Igår var det lördag. För er som missa ;)
Jag tjoade på hemma som jag skrev igår och blev himla nöjd över resultatet.
Lagade korv o spaghetti till middag. Jag var bara så sugen, kke inte den ultimata lördagsmiddagen men ack så gott.
Sen så satt jag typ bara och glodde tv. Det var ganska skönt att bara vara. Ja jag duschade Smilla oxå och borstade bort massa massa hår.
Vid nie-tiden så slog jag upp ett varmt bad. Efter det såg jag Snabbare än döden.
Gick och la mig kring midnatt.

Vaknade imorse av att Smilla dröm-skällde. Tack sa jag för klockan va faktiskt 10!
Så efter det har vi hunnit med en liten promenad, avhårat soffan, ätit frukost, sett gilmore girls och nu ser vi reprisen av The Bachlorette. För vi såg film istället för det i onsdags ;)

Ikväll håller vi tummarna för att det blir plankan. :P
Jag har tagit fram köttet och handlat det som krävs.
Nu hänger det bara på soet! Man vet ju aldrig om planerna ändrats. Han ha ju som varit out of reach ihelgen.

Jag uppdaterar väl kke senare om det bli nån planka. x)

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback