Semester xD

Vi har påbörjat och snart avslutat våran semester syster & jag xD

Det började iaf med att vi packade bilen och styrde kosan norröver, till älskade Ljusträsk. Där blev vi vänligt bemötta av Faster med bihang ;) Hon gjorde blodpalt! Snacka om gotta!
I Ljusträsk hade vi det hur bra som helst om du frågar mig. Vi fick fara till Storforsen och kolla, vi fick forsränna på syster födelsedag! Typ hur roligt som helst. Det enda som inte var så roligt var att det var två tyskar med, det slutar inte där utan killen eller karln satt framför mig i båten eller vad det nu kallas iaf så såg han ut som tomas dileva :S sen så hade jag ett födelsemärke stort som en tändstickask på armen varifrån det stack ut massa massa hårstrån, framför ögona under hela färden! Snacka äckligt!
 Vi var i Ljusträsk från måndag till torsdag morgon. Då packa vi bilen och stack till Luleå. Tacka gudarna för att syster ha gps på sin telefon. Annars hade jag nog snurra än i Luleå för att hitta till hotellet. Men med hjälp av gps så gick det som smort. Vi var på Rix Fm Festival. Det var väldigt väldigt varmt och väldigt mycket folk. Så när våran kusin med familj kom till området så gick vi och letade efter dom och sen var vi med dom resten av kvällen. :D Jag åkte två karuseller med barna. Oh jesus christ vad jag var rädd i ena! Aldrig mer säger jag! Det var nog förmodligen det läskigaste jag varit med om.
Sen fredag och lördag var shoppardag. :D Vädret var på bra humör hela helgen.
På söndag morgonen stack vi hemåt jag och syster. Ma & PapaBaloo som kom torsdagkväll förlängde sin hotellvistelse en dag och stannade. Vi stack förbi papi och käkade och sen mot jämtland.

Sen efter det har vi bara varit och tagit dagen som den kommer ungefär. Hundarna har fått bada och vi har försökt att vara ute i solen. Ätit god mat har vi oxå gjort.

Jag hoppas på det bästa!!!

Ja oh! Jag vet inte hur mycket jag får säga. Men samtidigt är det väl kanske inte så många som läser denna. hihi.
Jag ska vara tärna på mina kompisars bröllop!!!! Nog om det ;)

Iaf så har jag slut pengar på telen! Det är nästintill en katastrof! GAH!

Nu ska jag bifoga lite bilder sen får det vara bra för denna gång.



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback