Rea! :P

Tjoho!

I fredagskväll fick jag besök av soet <3. Vi såg film efter film kändes det som. Kring ett tiden tror jag att han for hem. Ungefär då kom jag på att oj jag ska snart stiga upp.
Upp klockan kvart i åtta. Vi skulle till stan och kolla brudklänning!!
Var inte så hemskt hemskt trött iaf. Tur det. Det var jag som körde.
Dom tre första affärerna vi gick till var stängda. :S
Mygirls mami bjöd på fika på törners. Vi tog varsin annorlunda flaska med Iste och hon tog kaffe. Sen tog jag en bautaboll med choklad på. O ja lova den va bauta! Typ lite större än en innebandyboll.
När jag stack gaffeln i den så kom vi fram till att den här kan ju inte jag äta! Det var maräng fylld med GRÄDDE! Jag åt iaf litegrann, men det tog inte lång tid förrens jag kände illamåendet! :S

Sen gick vi vidare. Och då hamna vi utanför Rut Mfl. Och jag fick syn på den här

Blommig tunika xD
En spräcklig tunika. Den kostade 159:- och det var ordinarie pris.

Sen gick jag in för att prova den här spräckliga. Då var det rea överallt.
Så långt ögat kan nå. Jag köpte jeanstights för 99:- och dom ligger i tvätten nu så jag har inget kort.
Iaf så e dom vanlig mörkblå jeansfärg med guldgul stickning.

Sen köpte jag även den hära

Rosa tunikalinne?!
Rosa långt linne med fröll xD 50:- på rean.

Det påminner mig om klänningen jag hade när jag gick ut trean på lågstadiet! Det var
sånt där fröll längst ner men även uppe vid axlarna. Jag minns hur fin jag kände mig. Och mamma hade
lockat håret på mig dagen till ära :P Klänningen var vit i botten med rosa blommor.

Igårkväll åt jag middag med Sis. Sen drog vi till henne för att se film. Och det gjorde vi. Men under tiden filmen gick så kände jag att ögonen inte ville vara öppna. Så när filmen var slut gick jag hem.

Vid nio-tiden släckte vi lampan här! Och vi har sovit i 11,5timme!
Nu på morgonen har vi hunnit med en liten promenad och så har vi startat en tvätt. Nu ska jag gå och sopa bort lite hundhår för att sedan skura.

Smilla är förpassad till balkongen medan jag städar xD
Jag tror ju som att jag hinner gka mkt innan nån annan vaknar härikring! :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback