Ny vecka

Hello xD
Igår vart det vinbärsplockning på Hök. Sen for vi systrar ut och cyklade med varsin hund. Det var väldigt spännande. Dom fick bada på långbryggan innan Milla o Minsta for mot hök igen. Då for jag o Smilla en bit till.
Hon har skrapat upp dom stora trampdynerna på båda tassarna! :S
Efter vinbär o cykling så blev det att sitta inne o surra medan mamma koka saft av alla bären.
Sen gick vi till Minsta för att äta. Jag stod för matlagningen. Det blev smördegsinbakad fläskfilé med pommes och en goo sallad.
Efter den urgoa maten så tog jag och Smilla en promenad till soet. :P
Där blev vi till elva tiden. Kom hem halv tolv, för smilla gick inte fort med sina onda tassar. Hon gilla även inte stenarna han har utanför dörren.
Ialla fulla fall så var det riktigt myys igår ;)

Vakna klockan 5 imorse. Skulle upp 6. Så jag låg o drog mig tills klockan ringde. Då blev det dusch och frukost. Och sen smörde jag smillas tassar och band om mjukt och tog på henne sockar. xD Sen kom Milla o Chess och vi gick på hök.

Vi har cyklat idag! Ack se schönt de va!

Såg på mitt schema att jag jobbar kväll tors fre i veckan!
Bara bita ihop xD


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback