Movienight :P

Igår for jag o kollade på film med soet. :P
Vi hyrde en film via tvn. Det blev BlindDating. Faktiskt gode bra film. Sen efter det blev det charlies änglar på ettan eller tvåan, sen en film me arnold swa...... en film från 90. haha. de e ju roligt att se hur dom trodde 1990 att det skulle vara 2010. ;P sen efter det blev det sista biten av boggie nights. Sen var det dax att åka hemåt. Tjittan klockan va ju kvart över ett! Och jag hade inte stigit upp och farit på jobbet den morgonen och jag var dötrött! tänka sig hur trött han va!

Även så hade min mage vilda diskussioner igår! hela hela hela tiden! Dom där bullarna hos mamma hade passa bättre på plåten än i min mage :/ Skämmigt!

Jag gick väl o la mig kring 2 och somnade säkert inte förrens 2,30. Osså vaknar jag klockan 9!! Kunde banne mig inte somna om! Varför?! Hade lätt velat sova aslänge :P

Igår apropå brörost ;) hade ja träningsvärk baki rumpan! o ja tänkte men vadan?! Men jag tror bestämt att jag kommit på var den härstammar ifrån. Ovana att gå i klackeskor med WAY hög klack. :P

Nu väntar jag på Lilla och vovvarna. Vi ska göra "stan". Eller vi ska iaf höra med Mami och dom vill äta tacos med oss, eller om dom redan planerat mat. Lilla har varit hundvakt inatt. O min söta lilla dam väckte henne klockan åtta tro ja bestämt ;) Hihi. Det är så roligt, för hon väcker aldrig mig. Men alla andra xD Väluppfostrad eller?!

Ja du Lilla! Jag vänte nog bara på att hon skull hör å se igår! Men som tur va ringde hon int! haha. Blev ju int samma effekt som på du ;) :P


Bjuder på en bild på sovställningarnas sovställning xD

Nu gör vi oss redo för dagen.

Peace

Kommentarer
Postat av: Lilla

JA VET! ja försökte iaf.... Ja va bara tvungen ;P

2009-08-15 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback