Kväll xD

Hello.
Idag bjöd jag soet på middag. xD Vi åt köttfärssås o spaghetti. Ja sa Hoppas du int vill ha ketchup för jag har ingen.
Nä det är så sällan jag äter ketchup, typ bara om det är äckligt säger han då! :O
Sen efter maten så säger han, ska jag hjälpa dig o diska bort?
Ja ba WHAT? o sen så ställer han sig o diskar! <3
Helt paff alltså.
Sen blev det soffläge. Vi såg simpsons och nå mer. Och sen blev det filmen på 6an. John Q.
Han har nyss fare hem. Och som alltid lika trevligt. :D
Det här kan bli en ovana sa han :P Syftade då på komma o äta xD

Mamma hade varit och cyklat med Smilla en lång runda idag. TACKAR! Nu när jag har varit ut med hon (3ggr) så haltar hon! Slickar sig om framtassen och haltar. Men jag kan inte se att det är något som är fel. :S
Få se hur hon ter sig imorgon.

Asså det verkar som mamma hade tur ikväll! Jag har inte fått något bekräftat. Men om så är fallet så säger jag GRATTIS!

Nu blire sängen här iaf.

Jobbar kväll imorgon.

Puss o kram!!!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback