Joduu:P

Nu har det gått några dagar på första veckan efter semestern. Och ja, jag for alldeles för tidigt på jobbet i måndags! Det kanske inte var den ultimata början på arbetet. Men e man fortfarande snurrig sen lördan så e man ;) så jag for hem två timmar. Tur var nog det, för jag fick den briljanta idéen att sätta upp köksgardinerna. Eller byta kke det heter, iaf när jag står i gästrummet och letar efter dom så hör jag ett knäpp. OH SHIIET! jag hade aldrig stängt av strykjärnet sen i söndags! Snacka om att det kunde ha gått hett till! Men ingen skada skedd som tur var. Ps jag satte aldrig upp gardinerna. xD orkade rent int. Haha

Igår jobbade jag vanlig dag som tur var! Efter dagen for vi på bilbingo med mamma. Jag och systrarna och Chess Vibratorn Chorizo Chesster. Kärt barn har många namn ;) Jag vann på storrövarn xD Tack så mkt! Jag skrev till soet att om jag vinner så bjuder jag på middag. Tecken! Ihelgen blire plankan ;)

Idag swischade dagen förbi. Började med att jag fick be två gubbar om hjälp på OK. För när jag skulle tanka bilen så fick jag inte upp tanklocket :S Men dom fixa ju det iaf. Efter jobbet for jag o provade skinnjackor. Haha. vilket skämt. Kunde ju inte röra armarna i dom! Breaxlad som faen måste man va. Så jag gick in på Helens och köpte ett par tights och en tröja xD

Ang köpet så vill ju såklart Pill ha bildbevis på bloggen. Så då få hon det då.
Tröja med bautaficka från midjan till halsen. :P
Tröjan som räcker te rumpan o lite till, och har ficka från längst ner till längst ner på urringningen xD


Tightsen och tröjan
Tröjan tillsammans med dom vackert lila tightsen xD


Svarttröja med silvertryck
Svart tight tröja med snyggt tryck ;)


 
Lila tröjklänningsaktig tröja xD Med härlig krage och kjolstycke längst ner xD

Efter handlingen så åkte vi hem till mamma. Hon bjöd på PALT! Mumma sa jag :P
Efter paltkomats infall så tog vi varsin hund och gick rundningen.
Vi mötte en traktor, jag såg att mamma hälsade men tänkte vem kan de vara, garra ingen jag känner, så jag kollade bort. Sen hyt minsta bakifrån MEN Tz det var ju soet!! Ojda!
Iaf när vi hade gått promenaden så for jag och minsta på affären. Jag handlade naturgodis och en dricka typ. Ja även chokladkakor som garanterat får göra sällskap med kexchokladen på hyllan för-sånt-jag-aldrig-kommer-ihåg-att-jag-har-i-kylskåpet! Efter att jag skjutsat hem alla systrar med tillhörande voff så åkte jag och min voff hemåt. Men där blev jag inte långvarig ;)
Jag for te soet och såg film. Men denna gång vart det mer snack än film tittande. Det kan ha att göra med att båda två var väldigt trötta, hade vi fokuserat på filmen hade vi kke somnat :O Sen efter filmen blev det lite mer snack innan jag lämnade honom för att sova och åkte hem.
Och här är jag nu.

Dax att sova för min del oxå.
Jag börjar inte förrens halv tolv imorgon. :D

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback