Igr!

Härmas lite ;)

Ja da, Igår då. Allt flöt på så bra med matlagningen TILLS jag upptäckte att klockan var mer än ja trodde. Så det blev o halvkuta med vovven och sen hem starta pärkokningen och hoppa in i duschen. Före det stekte jag även köttet. När jag kommer ut ur duschen så märker jag till min fasa att pärerna är nästan alldeles sönderkokta! omg! det fanns ingen tid att börja om. Så jag tänkte må de bära eller brista, kan väl alltid fara o köpa pizza om det går käpp rätt åt hvete.
Klockan blev 17,30 och ingen soet. :O Men efter nån minut så ringde han, jag trodde han had somna eller nå, han hade bara glömt bort vars det var jag bodde. x) Kan ju tillägga att han aldrig hälsat på mig, utan jag har bara sagt att där bor jag.
Han tyckte maten var jättegod. Jag hade gjort väldigt stora portioner såg jag när jag tog ut det ur ugnen :P Vi orkade ungefär lika mkt.

Sen blev det ryggläge i soffan för båda två. Surrade bara på och kollade med ett halvt öga på tvn.
Klockan var typ halv elva när han for hem. Då var han trött så trött.

Mkt trevlig kväll :))

Nu bereder vi oss för jobb.
Och jag är inte pigg idag!

Peace

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men det låter ju som du haft det som en riktigt bra kväll juh = ) Kramis

2009-08-24 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback