Dagen efter kvällen före xD

Igår bjöd mami o papabaloo på middag. "brorsorna" var oxå bjudna tydligen. Men när väl maten serverades så var det alla vi systrar en billy mami o papabaloo och "faster" en pelle och "farmor". Det bjöds på bakpotatis med lökröra till grillat kött med massa sallad. Öl, vin eller cider fanns att tillgå. Jag tog en öl. Sen en te o en te o en te. Sen komme brorsorna. Då blev det två väldigt äckliga o starka groggar. Som vi svepte jag o A-bro!! Ja just ja, före det blev det en smoothie som va ungefär det äckligaste jag druckit. Sen gick min värld under. :S Jag gick ut o andades och andades och andades. När sen lilla gjorde ansats till att gå hem då passa jag på oxå. Somna typ som en stock. Gatt först se till så att jag inte hade en snurrande värld när jag blunda. Men det gick bra. Vakna 5 imorse! Tvinga mig själv att sova mera. Vaknade 20 över sju!! Gick och duschade typ kallt, sen öppnade jag balkongdörren på vid gavel och gick och la mig igen och vaknade sen 11.
Då for jag på affären och handlade COCACOLA. ungefär ens enda bästa vän dagen efter. Mamma kom förbi hos lilla. Och mamma hade lite att göra och regnet det bara öste ner. Så vi for hem till mig och städade. Skura dammsuga och dammtorka. Sen ville hon att jag skulle ha nya gardiner i vardagsrummet.

Vi åt tacos till mat vi systrar och en billy. :P Jag åt ungefär väldigt lite. Fick inte ner mer. Det var även det enda jag ätit idag frånsett ett rån.
Sen har jag varit hos mamma och hämtat en hylla.

Nu blire movietajm all alone.

Soet ville dela en pizza me jag igår! Men jag låg o sov då. :'(

Ja! imorgon e de återigen jobb. Hoppas för gudarna att det finns nåt att göra.
En sak är då säker. Jag längtar inte...............................

Peace out

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hihi, ja men nån gång måste man ju släppa taget å roa sig lite, då får huvudet lida dan efter :-)

Otroligt snyggt med gardinerna!!! Din mamma är verkligen hur snäll som helst =) Ha d gott! kram kram

2009-08-17 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback