Clean!

Hallodär.

I torsdags så jobbade jag kväll. Hade alldeles för mkt att göra kändes det som. Fast jag hann x)
Blir bara så irriterad att man nästan e alldeles själv där när dom klart o tydligt har sagt att det ska vara en ur varje grupp!
Efter jobbet så blåste jag till mamma för att hämta Smilla. Mamma hade cyklat runningen med henne.
Väl hemma så började jag fundera på om jag skulle poppa popcorn, och även om jag ens var sugen på popcorn. Iaf så poppade jag. Men jag blev inte långvarig hemma. ;)
Jag och Smilla for till soet och umgicks. :D Vi såg American Pie- The wedding. Moahahaha. Jag har flera gånger börjat sett den filmen, men aldrig slutfört det. Klockan kvart över elva så bestämde jag mig för att det var nog dax att åka hem. Hade varit vaken alldeles för länge om man räknar med mina mått. Så jag gav soet en kram och vi for hem.

Igår var jag ganska så trött när klockan ringde. Men Mygirl hade isotea. Och jag fick scanna hela dagen. Så det flöt på bra. Fast om jag får säga mitt, och jag tror sis håll med, så kan vi stryka den där dagen helt o hållet! Man kan ju bli galen för mindre! Efter jobbet så stack jag o sis på affären. Jag handla litegrann inför plankan ihelgen ;) Sen for vi på hök. Där började jag tillverka köttbullar. Sis skalade potatis och började koka. När mamma kom hem så kom även PapaBaloo hem! :O Det jag hade hört var att han jobbade helg. Nåväl. Jag Minsta och en Billy lämnade den färdiglagade maten och tog våra voffs och åkte på Nexet. xD Köpte pizza. Jag tog en Noaks Ark. Halvtinbakad pizza med kebab pommes och massa annat. Vi tog med oss hem. Åt hos Minsta och en Billy. Jag skulle salta på min pizza för att pommesen e inte goa utan salt. När jag saltat på ett tag så märker jag saltkaret som står på bordet! Men tjena mittbena! Jag hade tage sockre! :S Det blev inte gott. Men jag åt iaf. Men efter ett tag tog det stopp, och jag fick hädiskt ont i magen. Vi inväntade Lilla och sen for jag o Smilla dit. Där tittade vi lite på Twilight för typ 5e gången x)

Kände även en viss saknad! <3

Idag vaknade jag klockan 10! Guu se schönt. Men jag var vaken ganska så länge igår. Kanske kring två. Jag vet inte säkert. Men utsövd var jag iaf. Klev upp och gick pinken med smilla. Sen gjorde jag frukost. Och efter frukosten har jag hunnit med massa massa. Bytt gardiner i köket, diskat bort den lilla disk jag hade, skruvat fast gardinfästet i sovrummet, bytt gardiner i sovrummet, och fixat till lite i hallen.
Ni ska få bildbevis på det. :D

Min fina uppehall xD
Hihi. Min hall och min fina hallmöbel. :)

Mitt höstkök x)
Nu är köket redo att ta an hösten x)

Mitt fina fönster i sovrummet.
Mitt fina sovrumsfönster x) observera att stolen ska egentligen inte stå där! :P

Nu är jag nog nöjd med duktigheter idag.

Ikväll ska jag nog se film med Mygirl. Om inte planerna ändras. Sen få resten av kvällen komma som den vill. Typ. :P

Imorgon hoppas jag då verkligen att det blir plankan! Vet ju inte hur pigg och middagssugen man är efter en hel helg i fiskningens tecken x) Har en aning att det är mer än fiske dom håll på me. haha.. jaja..

Nu känner jag mig duktig igen. Vilket inlägg :P

Älskar er!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Lilla

WHAT? ha du en hallmöbel? :O :P

2009-08-23 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback