Ångerveckan?!?!

Faster säger att detta är ågrenveckan.. O det kan jag väl nästan hålla med om. Fast samtidigt så har jag inget att vara ågren för. Jag har haft en jättebra semester. Dessa 2,5vecka som nu har gått känns mer eller mindre som 2,5 månad! och det måste ju nästan vara bevis på att jag har kunnat koppla bort jobbet och slappna av. :D
Iom att vi börjar jobba igen så börjar även annat!
Beach2009 har gått bra. Jag är inte missnöjd iaf, men nu är det som inte så mycket läge för beach någe mera. Så mitt nästa delmål är MOH2010 ;) eller så blire BT2010. Har inte fått den slutgiltiga infon om detta ännu. Men iaf till februari ska det hända grejer. Mera träning! Oh ja än är jag inte där jag vill vara, men på god väg xD Sen så ska jag banne mig lära mig att dansa! Eller lära,, kan man kalla det så, jag vet ju hur man gör men jag måste typ träna på min taktkänsla! För det är då så gott som bortblåst har jag nu vid flertalet tillfällen fått erfara. Rent ut skämmigt! Sen så blire ingen klippning av hår heller. Moahahaha tänker ni säkert nu. Men det är sanning. Det enda som kommer att ske äro toppning och uttunning. För tro mig, jag har världens tjockaste hår! Som en yllemössa!
Iaf så blir detta mucho mucho spännande! Håll tummarna för mig xD

Jag kan inte andas!! Asså på allvar, min näsa har hela denna dag varit stängd för luftintrång! Den har runnit, så det var skit skämmigt att gå på affärn och torka sn*r. :S me dont like it at all. Och nu har jag jätteont i min lilla näsa pga allt snytande!



Nu ska jag försöka vara uppe iaf lite längre.
Ska se lite tv.

Idag har jag inte hört någe från soet! :'(

Middag, bad och movie ;) Who knows :P



Peace!

Älskar er juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback