Tadaaaa

jobb igen o igen :P
men man ska vara glad att man har nåt att göra om dagarna. Trots allt bara
4dar den här veckan. Sen blir det full gas på SM. Men sånt är roligt. Få
vara delaktig. Bankett på lördag kväll. Jag vet nästan vilka kläder jag ska
ha. Har inte visat upp mina nyköp för allmänheten än. Så det blir nåt av
allt det. Provade iförrgår ;)
Älsk kommer ihelgen. Om nu inte planen ändrats. Saknar honom. min lilla
gosegris. Ska ja få rå om han en hel helg. Storasyrran hans fick vi ju rå
om en hel vecka nästan över påsk. :D


Jag har släppt en tanke och tagit vid en annan. Få se va de bli av de....



Jag har även kommit på varför jag egentligen int längta te sommarn!
Nyklippt gräs! ATJOO! :(



Minsta pratade om att åka rollerblades och cykla te papi i sommar. Why not.
Men då tror jag det krävs följande minst: Gå rundningen med lurv på
morgonen, cykla fram o tebax till jobbet och sen åka minst 1mil
rollerblades på kvällen alternativt springa minst 5km.
Då borde man vara i ganska bra form iaf.
Och för min del skulle det verkligen inte skada, med tanke på Beach2009.
Bara man börjar och ger allt så ska det gå riktigt bra. Vi är ju
sportfreaks allahopa nånstans långt därinne ;)


Jag fick äran iaf att byta tyg på nå kuddar som sitter på brytarbordena.
Jag började så smått igår. Hoppas slutresultatet duger.
Redan imorgon efter jobbet ska vi åka iväg och påbörja SM helgen. :D



Nu får det vara nog för denna gången.



Älskar er alla de mina
Trollonga!

Over and out o.O


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Är du intresserad av en bloggdesign? Tänkte för att du har en av blogg.se's vanliga designer. Det kostar bara 30 kr :) Det är snabbt och enkelt och så så hör av dig :)!

2009-04-29 @ 11:39:21
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback