Söndag

Helgen är över! :O
Time flies when you have fun..
Igår storstädade jag hemmavid. Goodbye winter. Jag gick iväg med all pappersinsamling som jag lyckats samla ihop. Sen skurade jag stället. Gatt byta vatten efter jag bara hade skurat trappen :S
När jag skurade sista golvet så anlände vovvarna och systrarna. He vart fälen överallt. Men man överlev väl.
Så färgade minsta håret på lilla. Och vi började så smått med maten. Vi friterade kyckling och lökringar :D Till det ris, sallad och sötsur sås. HUR GOTT SOM HELST! Sen spelade vi lite TP efter det. Men klockan led mot robinson tid så vi avbröt. Minsta gick hem till sig för hon va krasslig och jag joinade lilla till henne. Vi såg robinson och sen dök Mikey upp. Och vi såg en bra film. Sen var det bara att gå hem och sova. Trött som bara den var jag.

Idag har jag gått en lång promenad med minsta o lilla. Sen for jag hem och bara glodde tv. Efter ett tag kom jag på att det kanske är bra om man äter något, XD Så jag tillagade middag som även mitt lilla födelsedags barn fick avnjuta. Efter det gick vi en till ganska lång promenad.

Och efter promenaden läste jag ut min bok XD Lite nöjd. Nu kan jag äntligen börja med den jag köpte på bokrean. Förhoppningsvis är den bättre än den här var. Den här blev bra på slutet, va ju nära på att ge upp innan dess.

Nu ska jag ta med birthdaygirl på promenad innan jag spolar upp ett bad och njuuuter. :P Jag tror iaf att jag ska ta ett bad.

Grattis på 3års-dagen Smilla Linder! PUSS

Älskar er alla de mina!
Trollonga!

Over and out o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback