Ledig :D

Imorgon är sista dagen innan 7dars ledighet. Det ska bli sååå skönt faktiskt. Bara chilla och äta god mat och umgås med såna man tycker om mer eller mindre :P

Flera dagar nu har jag inte kommit hem förrens det är dax att springa raka vägen till sängen. :S Men det är så när man har så trevligt.
Syrran for på maskeradbal som hennes kompisar hade ordnat för omsorgen, hon klädde iaf ut sig till Hockey spelare. SAIK spelare för att vara exakt. Det var omtyckt. :P

Jag är med i en tävling som min vän Jonsy har lagt ut på sin blogg. Väldigt rolig sådan. Tävling alltså, ja hon är rolig hon med. :D kika in vettja så kanske ni oxå får lust att tävla. Eller bara ögna igenom hennes underbara blogg. Jag tycker det är så spännande att läsa den iaf.
www.jonsy.se

Jag har funderat ännu mera i framtiden och dragit i några trådar. :)
Kommer och bli bra det här i slutändan känns det som.

Beach 2009 går utmärkt. Satt och kollade på kort som var ganska precis 1år gamla. Och jag säger då det, HUJEDA MIG SJÄLV! Tur man har äntligen tagit tag i det.

I dom här krokarna för exakt 10år sen så var jag i Paris, Frankrike. Long time ago. Tiden springer iväg. Vad gammal jag helt plötsligt känner mig. :D

Nu ska jag joina lurv i snarkningens värld. :P

Kram te alla vännerna!
Älskar alla de mina.
TRollonga!

Over and out o.O


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu länkar jag till din blogg från min också :)

Ska kika in här oftare; har lite missat denna. Hoppas du får en härlig påskledighet!

2009-04-08 @ 00:07:34
URL: http://www.jonsy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback