Happy :D

Lyckan :D
Ingo e nog grunden till allt gott :P
När han och Storebror var hemma dom där intensiva veckorna för ett tag
sen, så var dom såå snälla. Dom fixa med bilen och kom på jobbet med
mat till oss när vi inte hade lunchlåda. Dom hade middag klar till oss
när vi kom hem från jobbet, där dom även hämtade oss. <3
Och nu när sommaren stundar så fanns det ett problem, i mina ögon inte
SÅ farligt. Men vissa andra ;) hade grispanik. Detta problem är eller var
att jag inte hade några sommardäck till min bil. Igår så hittade Mami
däck o fälgar på nätet. Papi o hon gick med på att dela kostnaden så
att jag skulle få dessa däck.
Iaf när jag visade bilden på däckena för I så var hans kompis F där.
Och F säger, men jag har fälgar som passar din bil. Du får dom, o vill
du inte ha dom så får du dom ändå :D
Idag provade grabbarna fälgarna på min bil. Som en smäck :D Och däckena
som satt på går köra ett tag på. Sen hade I däck till mig från hans
skrot bil. :O Vad har jag gjort för gott?! :P
Plus att han mer än gärna har min lill tös om dagarna när han e hemma.
Dessa mänskor :D <3<3<3<3<3

Den där tiden med grabbarna som var så intensiv tänker jag på nästan
varje dag. Det var så roligt. Som det ska vara. Man ska umgås hela tiden
och bara göra roligt. :) Synd bara att tiden går så fort när man har
roligt. För allt har ju ett slut. Men jag hoppas innerligen att alla vi
ska kunna samlas och ha lika roligt om inte roligare snart igen. <3

Ikväll åker vi te havs, för att dinera. Sen en lång promme med alla
hundar. :D
Beach2009 går över förväntan. Jag känner mig såå duktig så. Och det
märks verkligen på kläderna att jag sköter mig.

Imorgon slutar jag 13. Då tänkte vi ställa till och grilla. Få se allt
mest vad det blir för folk och vars vi ska vara. Men guu se gatt med
grillat. Minsta tyckte att vi skulle göra grillspett. Det lät på dom
andra som att det var en väldigt bra idé.

På lördag blir det staan. Ska köpa träningskläder. Och fara och köpa
toning till bilen. Så det inte blir så varmt för tösen i sommar om vi
ska fara någerst. Sen bli ju bilen så mycket snyggare. Det tycker iaf
jag. :)
Efter stadsturen så funderar vi på att gå på bio. När vi lika är
där. Jag vann en tävling på jobbet så jag har två biobiljetter. :D
Lilla ska få den ena bestämde jag redan när jag skickade in mitt bidrag
till tävlingen.
Om det blir bio, det beror litegrann hur slut i kroppen jag är efter
stadsturen, så ska vi se FF4. Och käka goo popcorn. hihi.

På söndag ska vi baka massa massa kakor. till armbrytarSM. Så dom kan
sälja och tjäna lite. :) Ska även vara med där och stå i "fiket". Om
jag har fått rätt information vill säga.


Nu får det vara bra för denna gången.

Älskar er alla de mina!
Trollonga!

Over and out o.O


Kommentarer
Postat av: Sara

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon.com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)



PS. Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga DS.

2009-04-23 @ 13:09:31
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Vizle

fan vad mysigt att saker o ting funkar och att du är lycklig :) kul med sånt.

2009-04-23 @ 13:23:54
URL: http://vizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback